30 Temmuz 2017 Pazar

Ordaydım... Mexiko Cancun sahiller...

Ordaydım...

Mexiko Cancun sahilleri...

Dünyadan bir cennet göster deseler kesin Cancun u gösterirdim. O muhteşem azur mavisi denizi ve palmiyeleriyle ömrünüze ömür kataçak dünya üzerindeki cennet. Ve tabiki karibik denizinde yüzmenin keyfini çıkarmak..

Canncun da otelimize yerleştikten sonra sabahları erken saatte kalkıp eski Maya tapınaklarını geziyor ve akşama doğru hemen kendimi Hotel Zone dedikleri bölgeye atıyorum...


Bulunduğumuz otel den 2 numaralı otobüs ile Hotel Zone ye gidiyor ve hemen kendimi azur mavisi denize atıyorum. Her ülkeden insanların olduğu bu muhteşem sahil lux hotellerle kaplı olmasına rağmen halka açık. 


Tabiki çoğunluğu Amerika lı turistler oluşturuyor. Çoğu gençler, çünki Amerika da 18 yaşından küçüklere alkohol verilmediğinden gençler tatilleri için özellikle okul sonu 
Spring Break 
Mexiko Cancunda kutlanıyor. Çünki 16 yaşındakilere de alkollu içecekler veriliyor. 


Bu muhteşem denizin keyfini doyasıya çıkarmak lazım. 
Sahil güvenlik devamlı iş başında. Kimi zaman büyük dalgalar arasında açılanları uyarmak onların görevleri. 

Cancun birçok maya şehirlerine yakın olduğundan günü birlik seyhatler gerçekleştirmek çok güzel. 

Ben şahsen sabahalrı erken saate tapınan gezileri ve akşamları deniz sefası sürdürmekten yanayım. 

Hem tarihi yaşıyor hemde deniz keyfini bir arada çıkarıyorsunuz. 

Tabiki Tulum hariç. 


Mexiko daki Yucatan eyaletinde tek deniz kenarında olan tapınak Tulum oluyor. Onun için özelliği bambaşka. Tur ile gitmenizi tavsiye etmem, çünki turlar kısa bir süre ortamı gezdiriyorlar ve sonra geri dönüyorlar.

Şahsen kendi başıma, kendi imkanlarımla buraya gitmeyi tercih ettim. 
Cancundan otobüs ile Playa De Carmen e ve ordan tekrar bir minubüs ile Tulum a ulaştım.
Tulum tapınağından merdivenlerle sahile inme olanaığı var.
Tercih sizin okadar oralara gelmişken bir deniz sefası yapmalısınz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ordaydım Hindistan

Ordaydım... Bu seferki yolumuz Hindistan. Çok göremek isteğim bir ülke değil aslında ama o Taj Mahal ı illede görmek istiyordum. Bu sefer ...